Är det inte dax snart?! Att få bo i det röda huset på landet? Man bara undrar alltså?!
Eller för all del...
Jag kan stå ut med ett rosa hus också...
Det kanske slutar med en söt liten lekstuga?
Eller blir det en koja i skogen? Näädå, jag är inte bitter, inte alls;)
Foton: okänd källa