Visar inlägg med etikett Hus på landet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hus på landet. Visa alla inlägg

söndag 24 november 2013

Julafton om en månad

Tomten bor i Bergslagen
 Nu ni, kära vänner, nu är det bara en månad kvar till julafton! Hör startskottet ljuda i mitt inre;) Jag har lovat mig själv att viga den kommande veckan åt städning, men sen ska det bara vara mys och pyssel i månaden december!

Bild Pinterest
Tänk sån stämning lite granris, ljusslingor och "lullull" kan ge, se bara på detta lilla underbara hus! Där inne sitter nog tomtens nissar och bara längtar efter att få börja jobba;)

fredag 19 april 2013

Torpkök

                                                    Foto: Sköna hem
Så här fint kan det gärna få vara i mitt kök om jag skaffar torp nångång! 

måndag 15 april 2013

Man bara undrar alltså?!



 Är det inte dax snart?! Att få bo i det röda huset på landet? Man bara undrar alltså?!


Eller för all del...
Jag kan stå ut med ett rosa hus också...

 
Det kanske slutar med en söt liten lekstuga?

Eller blir det en koja i skogen? Näädå, jag är inte bitter, inte alls;)
Foton: okänd källa