![]() |
| Jag har ändrat lite på skänken igen;) |
Under det här året har det hänt en hel del, samtidigt som det har hänt för lite, om ni förstår hur jag menar? Vi har väl alla mål och visioner om hur livet ska levas och bli. Ofta blir det i verkligheten nåt helt annat!
Nåt jag tänkt mycket på det här året är framtiden. Hur det ska det bli med jobb, om jag ska flytta, om jag kommer finna kärleken och så vidare. Såna där enkla saker, ni vet;)) Det är lätt att fastna i hur det kommer att bli och inte leva i det som är nu. Samtidigt är jag i en bearbetning av det som varit, ett reflekterande över hur saker blev som de blev.
Ibland skulle det vara enklare att inte vara en så tänkande människa kanske, men man är ju som man är!
Hämtar lugn i meditation och yoga, och Buddha påminner mig att bara vara. Namaste!
























