måndag 29 april 2013

Fint besök minsann!

Lotta in action! Här tas det foton vill jag lova:)
 Jag har haft finbesök i mitt hem! Gulliga Lotta som är fotograf/inredningsstylist gjorde mig den stora äran att komma hit och fotografera. Vilken skillnad det blir på bilder när de tas av någon med kunnande, jämfört med en amatör som jag! Vi får se vad som händer med bilderna, återkommer om/när de blivit sålda. Det var verkligen jättekul att träffa Lotta, vi saknade inte precis samtalsämnen;)
Vill ni se vilka tidningar hon haft reportage i så titta in på http://www.flickr.com/photos och sök på
Ann-Charlotte Andersson.
Hennes blogg hittar ni på  mittlivplandet.blogspot.se. 


Lotta själv!
Foto: Ann-Charlotte Andersson
Lotta är en modig kvinna som följt sina drömmar och vågat satsa på ett spännande arbetsliv. Respekt!

2 kommentarer:

  1. Oj så spännande! Ja Lotta är duktig och jag hoppas de blir sålda så vi får kika i något magasin om ett år eller så.
    Modigt av dig också!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  2. Jätteduktig verkligen! Nu håller jag tummarna så de vitnar;)

    SvaraRadera