onsdag 17 april 2013

Låt hallen visa vem du är!

Det första intrycket av ett hem får man i hallen. Därför kan det vara en god idé att satsa lite extra där! Det är fint om hallen visar hur resten av hemmet ser ut, så att alla rum "hänger samman" med varann. På ena sidan av min hall står det ett gammalt skåp, en trädgårdssoffa med hattaskar på och bakom soffan har jag lutat en gammal trädörr mot väggen. Så lite smådetaljer till det!

Skåpet ropades in på auktion, då såg det ut som ett brunmålat utedass! Efter mycket slipande och målande blev det betydligt finare! Detta skåp innehåller mina pysselsaker, eller en del av dem...brukar säga att jag har en filial till Panduro i mitt skåp:)
                                      

                                
På skåpet har jag en korg, en kappsäck och en doktorsväska. Även där finns det pysselmaterial!

2 kommentarer:

  1. Oh vad fint du har I din hall, mysigt! Vi skulle behöva styla om vår lite...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna,vad det värmer att få så snälla kommentarer! Är ju ny i bloggvärlden så detta är allt lite pirrigt:)

    SvaraRadera