lördag 11 maj 2013

Som en skänk från ovan!

Skänken med hyllan ovanför.

I vardagsrummet står den här skänken, inropad på auktion för 260 kr. Den var trasig, brunmålad och skitig, men en hel del arbete senare så blev den en pärla;)

Vitt äldre litet skåp med bl a spetsar och knappar i står på ett bord bredvid skänken.

På skänken står en del av mitt ihopsamlade vita porslin. Inuti skänken likaså! Och i vägghyllan ovanför skänken med så klart!

 

 Som synes så samlar jag även på silverbestick, fint att visa upp i glasburk och kanna tycker jag!


 Terrinen köptes förrförra året i Stockholm och fraktades hem i resväska, väl inslagen i mina kläder:)


Det här är väl för sött! Att lägga smörkniven på vid varje tallrik. Köpt på loppis i en hopknuten plastpåse, så jag trodde det var dockservisbestick, men det var det ju icke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar