torsdag 19 december 2013

Jul i hallen

 Jag har gjort lite julfint i hallen också! Det är viktigt att "sätta stilen" redan i entrén tycker jag. Det behövs inte mycket! Jag plockade en gren i parken efter en blåsig dag och hängde upp den på mitt gamla skåp. Så dekorerade jag med paket i olika form och storlek.

 Paketen är inslagna i enkelt omslagspapper med jutesnöre för att hålla det lite neutralt och med en gammaldags touch. Paketen är bara dekor, inget innehåll tyvärr;)

Grenens ände var inte så snygg, så den virade jag jutesnöre runt!
Ta det nu lugnt, och drabbas inte av julstressen! Julen kommer ändå:)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar Ditt gamla skåp i hallen...skulle absolut inte tacka nej till ett sådant...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fint! Inköpt av en vän för hundringen!
      Innan renovering kallat "utedasset":))
      Kram Åsa

      Radera