| Bild från Wikipedia |
Hösten är här, imorron är det redan september! Vart tog augusti vägen tro? Nu är jag ju en person som tycker om den här årstiden, faktiskt det mesta med hösten, utom möjligen mörkret! Det där blir värre med åren, förut gjorde det mig inget alls att det blev mörkare, men nu ser jag ju inte! Det försvårar pysslande på kvällstid, inte bra;) Nu har jag kommit igång med att virka mormorsrutor, men inte en enda ruta blir lika i storlek med nån annan... Kan nog inte skylla på mörkret och dålig syn tyvärr:)
För övrigt denna helg står jag på loppis på söndag. Och kanske bakas det en äppelpaj i helgen?
Det ska va gött å leva!

















