fredag 23 maj 2014

Beach 2014

 Jag har börjat träna på gym. Jojomensan, det är alldeles sant! Fast min instruktör visade inte de här utmärkta övningarna? Dem måste jag ta med i mitt träningsprogram. För vem vill bli kortare för varje år och dessutom klunsig och ful;)? Det åtgärdas raskt med de schvungfulla rörelserna som bilden till höger visar;)
Träningsråden kommer från en Damernas Värld utgiven år 1945 och köpt på en loppis.
Så roligt det är att läs gamla veckotidningar! Man får ta del av alla möjliga fantasifulla tips om allt från mode till skönhetsråd. Å en ny tjusig följetong utlovas dessutom!

5 kommentarer:

  1. Du såg inga tips i tidningen om vad man ska ta sig till om man redan är kort och klunsig? Någon slags desperat panikartad träning för att få till en snygg kropp på direkten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min KuriÅsa Värld24 maj 2014 kl. 17:43

      Tyvärr är nog loppet kört redan, hihi;)
      Åtminstone för min egen del:)

      Radera
  2. Hi hi hi jag gillar också att läsa gamla tidningar, känns som att fly in i en annan värld. Mest gillar jag de oftast så roliga reklamen;)

    Du jag har en show-off inne hos mig där tanken är att man ska visa upp sitt bästa loppisfynd. Kika gärna in här för mer infomation
    http://www.choicesbyannie.com/2014/05/21/show-off-loppisfynd-21944501
    roligt om du ville medverka.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min KuriÅsa Värld24 maj 2014 kl. 17:45

      Reklamen är underbar!
      Ska absolut kolla in det där, man har ju gjort ett antal fynd genom åren;)
      Kram Åsa

      Radera
  3. Det är nog kört redan för min del men visst är det kul med gamla tidningar, gillar nog omslagen, reklambilderna och reportagen om inredning och mode bäst.

    SvaraRadera