torsdag 15 maj 2014

Stajlat i vardagsrummet

 Det var dags för lite "stajling" i vardagsrummet! Nu har jag bytt ut den lite mörkare inredningen mot ljusare. Fortfarande inga grälla färger, här gillas den mjuka naturliga färgskalan mest:)

 Hörnan med det gamla bordet har fått lite "nytt", dvs det mesta gamla saker, men lite omflyttat! Kvar från förut är trälådan med innehåll, den gamla resväskan som jag målade vit för många år sedan och mina antika brevpressar i glas. Övrigt lite gott å blandat från förr och nu!

 Resväskan var så förstörd att det enda att göra var att måla den! Hattaskarna är nyproduktion, boken är gammal!

 Ovanför bordet har jag den här gamla hyllan som suttit i köket i ett gammalt torp. Även där flyttade jag om och lade till så det skulle kännas lite mer somrigt!
Tänk hur man är, plötsligt hoppar jag upp ur soffan när jag ser på TV för att jag plötsligt fått en ny idé:)
Är ni som jag och ändrar och fixar hela tiden? Skulle tro det i alla fall;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar