torsdag 17 oktober 2013

Apoteksflaskor

 På en hylla i badrummet står några äldre apoteks/laboratorieflaskor och en plåtask. Jag har faktiskt en hel del gamla apoteksflaskor i en låda i förrådet, men ingen plats att ställa dem.

Bild från IKEA

 Jag skulle vilja ha IKEA:s skåp "Fabrikör" i plåt och glas som ser ut som ett gammalt skåp på en läkarpraktik, men ekonomin tillåter inga stora inköp alls just nu! Visst är skåpet vackert! Ibland kan jag med tänka mig nya kopior:))

Flaskan köpte jag häromdagen på loppis för 45 kr, fynd tycker jag nog! Det finns ju kopior:) i butikerna nu, men inte slår de nya de här vackra gamla inte;)

1 kommentar:

  1. Men ja så snyggt det där skåpet är!!! Kommer bli skitsnyggt ihop! :))

    Tack för dem helt makalöst härliga raderna! Tusen tack!!

    Önskar dig en trevlig helg
    Kram Bettan

    SvaraRadera