söndag 20 oktober 2013

Good enough - tillräckligt bra

Den här bilden är tagen med min mobilkamera. Jag har inte råd med någon annan kamera, inte heller kunskaper i fotografering, har inget snajdigt fotofixåtrixprogram på datorn och inte ens heller baskunskaper i bloggandets teknik.
Men jag bloggar ändå! Jag bloggar för att det ger mig så mycket, för att inspirera andra och för att få kontakt med trevliga människor. Ibland tänker jag att "nää, vilken skräpblogg jag har, den duger inte, andra kan så mycket mer och har sådana resurser".
Det är sådana stunder jag tar min mobil och går ut i hösten och tar i mitt tycke fantastiska bilder och minns att jag är "good enough", alldeles tillräckligt bra:) Kärlek till er alla!
 

3 kommentarer:

  1. Du har en fantastisk bra blogg, du ger mig och troligen många med mig massvis med inspiration där min inspiration tryter och för det ska du ha ett stort tack.

    Jag tycker dina bilder ser fina och bra ut och har man inget intresse i en kamera så ska man absolut inte lägga pengar på en bara för att. Själv lade vi ut ångestladdade pengar på en kamera i helgen, men det är bara för att jag älskade min nu pensionerade kamera, jag älskar att fotografera. Jag är inte bra och jag kan definitivt inte redigera några bilder men jag gillar att kunna leka med olika inställningar på kameran och få fram roliga effekter.

    Fortsätt du i din stil för du har en fantastisk blogg precis som den är.
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min KuriÅsa Värld21 oktober 2013 kl. 11:42

      Tack Annie, för dina fina ord! självklart är det upp till var och en vart man lägger sina pengar. det gäller bara att inte ryckas med i "hysterin" jag ibland upplever runt bloggandet;) Ha en underbar dag!
      Kram
      Åsa

      Radera
  2. Jag håller med Dig, kanske man inte behöver ha allt. Personligen spelar det ingen roll vad jag tar kort med, korten blir likadana hur jag än gör...men jag kämpar på ändå...

    SvaraRadera