torsdag 31 oktober 2013

Att vara lite mallig

Sammanlagt fyra sidor från mitt hem i tidningen Land nr 44/2013. Man är glad. Man är mycket, mycket glad.
 Nu är jag faktiskt inte så lite mallig;) Eller snarare väldigt stolt och glad över att få vara med i fina tidningen Land med min enkla lilla boning:)

Anne-Charlotte "Lotta" Andersson som är fotograf/stylist var här i våras, det var så kul och intressant och det är världens gulligaste tjej! Hon tog så fantastiska bilder att man kunde dåna! Alla bilder kom ju inte med, men jag tycker det blev ett jättefint reportage.

Så fantastiskt onaturligt leende jag har:) Tur att de flesta nog bryr sig mer om inredningen än om mig, hihi:)
 Lotta startade med en blogg, började fotografera och lever nu sin dröm som frilansande fotograf/stylist med en sprillans ny alldeles egen bok ute nu. Vilken tjej, vilken förebild! Lottas blogg "Fyra Årstider - mitt liv på landet" känner ni säkert till!
Se annars http://mittlivplandet.blogspot.se/

Passande nog var det en uggla på Lands framsida detta nr 44/2013 och det tar jag som ett gott omen. Ugglan är mitt kraftdjur, mitt speciella lyckobringande djur. Ni vet väl att alla har ett kraftdjur enligt naturfolken? Inbillar mig att jag är klok som en uggla och så är jag helst uppe på natten. Jaa, så har jag ganska stora ögon också...men inga fjädrar;)
Ha en underbar dag kära ni!

8 kommentarer:

  1. så fantastiskt roligt, förstår att du är stolt, det ska du vara.
    Du har det verkligen så fint hemma hos dig och det platsar verkligen i vilken tidning som helst. Nu ska jag se till att kära far sparar den tidningen åt mig;)
    Önskar dig en fin helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Är det det senaste numret av Land månntro? Ska försöka få tag på tidningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har nog kommit ut ett nytt nummer nu innan helgen! Jag är med i nr 44, med en uggla på framsidan!
      Kram Åsa

      Radera
  3. Å gulle dig Åsa, vilken mysig dag det var att få träffa dig. Ska leta efter tidningen hos min mamma.

    Kram bästa du!!

    SvaraRadera
  4. Det är jag som tackar:) Lotta!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Grattis och så roligt med reportage!
    Ska kolla på biblioteket nästa gång jag är dit, så roligt när någon man "känner" är med i ett reportage.
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera