torsdag 16 januari 2014

I form

 Januari är månaden då alla vill komma i form!
Även jag... fast hellre i chokladform då;)!

 Chokladkakeformarna i bleckplåt har jag köpt av Vita Ranunkler. Man får lust att ta en tugga, eller hur?

 Chokladpengform, inköpt i somras på en antik i Gamla stan! Mums;)

 Chokladformarna får husera på min skänk tillsammans med dockhuvudsamling, nysilverbestick och äldre porslin i vitt.

I muffinsform är också trevligt att vara! De två muffinsformarna är inköpta för en herrans massa år sedan på Tradera.
Visst har jag hittat det ultimata sättet att komma i form:)?

2 kommentarer:

  1. Utmärkt sätt att komma i form. Själv sitter jag och laddar med mandelmassa. Har skurit tjocka skivor som jag nu glufsar i mig....kände att jag behövde det...mums!!!

    SvaraRadera