lördag 25 januari 2014

Säng, säng, säng

Den vita och den vaniljgula docksängen till salu! Se mejladress i inlägget.
 Kommer ni ihåg när Galenskaparna & After Shave sjöng "Säng, säng, säng...sova, sova, sova..."?
Kom att tänka på den sången när jag tog de här bilderna;)

 Jag har rotat fram dessa godingar ur mitt djupa förråd;) Helt olika docksängar, men lika fina.

Fast jag tror ändå att min egen favorit är den bruna långsmala docksängen! Vad tycker du?
De andra två, den vaniljgula och den vita, är faktiskt till salu om nån är intresserad! Bestämde mig precis nu;)
Mejla mig för bättre bilder, mått, pris och kostnad för frakt på:
kuriasaivarmland@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Jag nöjer mig med att beundra Din absolut underbara docksängar. Själv röstar jag på den vita vaggan...

    SvaraRadera
  2. Så söta docksängar! Jag tycker som du, den bruna är finast och man kan ju ha annat än dockpr i dem. Varför inte fröpåsar? Lilla nallen ser så nöjd ut där han sitter. Och alla de små har du placerat på en järnsäng ser jag, en sak jag är svag för. Och sängen är en favoritplats under helgerna, så skönt att få vakna utan väckarklockan!

    Ha det gott!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  3. Men åh vilka charmiga sängar :) Jättefina allihopa men min favorit är den bruna med hög huvud- och sänggavel :)

    Många söndagskramizar aka

    SvaraRadera