onsdag 7 augusti 2013

En loppis, flera loppisar å så Tradera

Jag tycker om tanken att när jag handlar på loppis går en del av pengarna vidare till välgörenhet.
Därför försöker jag gynna ställen som Erikshjälpen, Myrorna och Stockholms Stadsmission. 
Det här underbara örngottet från det militära hittade jag på Stadsmissionen på Kungsholmen. Örngottet är i linne och verkar helt oanvänt. Fiiint! It`s a keeper:)
 
 

 Att det menats för det militära ser jag på märkningen med tre kronor. Visst är det snyggt?




Ni förstår ju att så mycket fint som jag hittar på loppis så kan jag ju inte behålla allt själv, det vore ju väldigt ego;)) Så då säljer jag på Tradera när lusten faller på! Just nu har jag en del retro och 1970-tal ute på auktion.
Klicka in dig på länken och kolla in alla mina auktioner!
http://www.tradera.com/retro-gardiner-tva-gardinlangder-akta-1970tal_301984_187784403

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar